Steun Ons.

Over Ons

Jolande van Kuijen

Voorzitter

Mijn naam is Jolande van Kuijen. Ik ben een wedergeboren christen. Daarnaast oprichtster en voorzitter van Stichting De Vriend. Mijn voortraject; 10 jaar gewerkt in het Centrum o.a met daklozen. 10 jaar bij VluchtelingenWerk Nederland. Daarnaast bijna 10 jaar in het bestuur van een Stichting die zich inzet tegen de armoede in Siera Leone. Uiteindelijk ging mijn hart steeds meer naar de daklozen hier in Nederland. in 2015 zijn we met een geweldig team begonnen. Het is hard werken maar de vreugde is ongekend!

Rob van der Dussen

Penningmeester

Ik heb altijd mijn eigen pad bewandeld. Sinds ik mijn leven aan de Heere Jezus heb over gegeven, is alles verandert en bewandel ik het pad dat hij voor mij heeft uitgestippeld, daarom ben ik nu bestuurslid en vrijwilliger bij stichting de Vriend en ben er achter gekomen dat geven gelukkiger maakt dan ontvangen ( handelingen 20:35)

Laura da Costa Abreu

Secretariaat

Ik ben Laura da Costa Abreu, getrouwd met Richard en moeder van 2 jongens van 10 en 4 jaar oud en woonachtig in Zoetermeer. In mijn dagelijkse leven ben ik coupeuse van beroep en zet ik me vrijwillig in voor Stichting de Vriend. Ik vervul de taken van zowel secretariaat en het veldwerk met veel liefde en plezier.

Jezus zei:

"35 Want Ik had honger en u hebt Mij te eten gegeven. Ik had dorst en u hebt Mij te drinken gegeven. Ik was een vreemdeling en u hebt Mij in uw huis uitgenodigd. 36 Ik had niets om aan te trekken en u hebt Mij kleren gegeven. Ik was ziek en u hebt Mij opgezocht. Ik zat in de gevangenis en u bent bij Mij geweest.' 37 Deze goede mensen zullen vragen: 'Here, wanneer hebben wij gezien dat U honger had en hebben wij U te eten gegeven?

Of dat U dorst had en hebben wij U te drinken gegeven? 38 Of dat U een vreemdeling was en hebben wij U geholpen? Of dat U niets had om aan te trekken en hebben wij U kleren gegeven? 39 En wanneer was U ziek of zat U in de gevangenis en hebben wij U bezocht?' 40 Ik zal tegen hen zeggen: 'Toen u dit voor één van mijn minste broeders hebt gedaan, deed u het voor Mij

.